Diary About Link Stuff Other
Sunday 19 January 2014 • 1/19/2014 • 0 Sweet hearts

assalammualaikum, hi . haa sihat dakk ? harap-harap sihat lahh nohh . huhu . haa , nak tau napa penat ? akhirnya , siap jgk aku buat blog utk kelab n unit uniform aku . fuhh . berjam-jam lama nyaa . bhahahaha . werr . aku sebenarnya tatau laahh skin yg aku bohh tuu sesuai atau pun takk . tunggu keputusan org ramai . hmm , harap2 okk lahh nohh . adoii . letih2 . yang aku dok urus blog kelab n unit uniform . tapi blog aku sendiri tak terurus . hahaha . kesian2 . aku sendiri pun tatau nak update skin blog aku mcm mana . tadak skin yg aku berkenan lorhhh . adoiii . help me . aku malas nak buat skin sendri sbb lama dah aku tinggal semua tuu . nuhh 2011 last buat . hahaha , lama kan ? hbs lupa dah codes2 dia pun . hbs spm nii , aku nak try buat balik . insya Allah . sorry laahh noh kalau aku jarang post skg nii . biasa lahhh 'SPM CANDIDATE' . arghhhh , lambat lg kaa nak berakhir ???? hahaha , sabar fara , sabarr . hahaha . okk lahh . aku nak p study pulakk . jumpa lg , insya Allah .

Labels: ,



0 Comments:

Post a Comment

Click



Disclaimer



Asssalamualaikum and hye visitor...Welcome to my online diary . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Hate my blog?click Here

Speak now!



Don't use harsh word
Put your blog url

SHOUTBOX CODE HERE
Advertise





Blog Owner: Your name
Template By: Kawaii Lady
Some stuff: